top of page

【激光脫毛要配合毛髮生長週期?】

已更新:2020年4月6日

🙋首先要知道毛髮生長期、衰退期同埋休止期。


▶生長期:係毛髮從毛囊生長過程既時間,身體每個部位既毛髮生長期都不同正常頭皮在出生時就有十萬個毛囊,毛髮生長期的時間長度,視皮膚所在區域而定,頭皮與鬍鬚的生長期極長,但身體其它部位的生長期就相對甚短。比如腋毛既生長期係3個月,即係喺呢3個月期間會不斷生長,每日約3mm左右。


▶衰退期:係毛囊停止供應養份,細胞停止分裂和毛髮亦停止生長既時期毛髮進入衰退期後,毛囊細胞將進行細胞凋亡的動作,毛髮會開始漸漸變細,毛幹基部的黑色素也會減少,頭皮只有不到1%的頭髮位於衰退期。比如腋毛既衰退期係4個月,即係如果腋毛以每日約3mm既速度生長,咁3個月後係27mm既長度並會停留4個月。

▶休止期:即係脫落期,當毛髮經過整個衰退期後就會慢慢從毛囊脫離休止期則約為3-4個月,毛根完全萎縮消失、毛囊停止活動。

激光脫毛 無痛脫毛 ALLBEAUTY 全之妍 LUMENIS LIGHTSHEER CANDELA755

激光脫毛只可以係毛髮既生長期進行才有效,主要利用毛髮既黑色素將激光能量導入毛囊,令毛囊既毛髮脫落同埋停止生長,激光脫毛主要針對是成長期的毛髮進行破壞,然而人體的毛髮狀態不是單一狀態,而是三個生長週期並存的,因此必須配合毛髮生長週期,才能完全破壞成長期的毛髮。

免責聲明:以上的資料只供參考用途。 立即了解更多激光脫毛 : https://www.allbeautymedical.hk/hair-removal All Beauty Medical Centre 全之妍醫學美肌中心 地址:彌敦道238號11樓1101-1104室 Your Beauty, Our Duty 立即 致電聯絡我們:27884998 立即 WhatsApp 聯絡我們:https://wa.me/85260926652 立即 Facebook Inbox 聯絡我們: https://m.me/allbeautymedical

bottom of page